www.cooprally.hu

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése

2. nap 3. állomás: Borsodi Sörgyár Kft.

E-mail Nyomtatás PDF

 

A Borsodi Sörgyár 1973-ban kezdte meg működését Bőcsön. Az innovációkban trendet diktáló sörgyár nevéhez fűződik többek között az első alkoholmentes, az első fémdobozos, illetve az első ízesített sör bevezetése hazánkban. A Borsodi töretlen népszerűségnek örvend, és a GfK adatai alapján a Borsodi Magyarország kedvenc sörmárkája.

A Borsodi célja, hogy lenyűgözze a magyarországi sörkedvelőket, és Borsod megyei vállalatként a cég különösképpen elkötelezett a hazai régiója, azaz a "Hazai pálya" iránt. A DVTK és a Jegesmedvék jégkorongcsapat hosszú távú támogatásával a csapatok és a sportágak kedvelőit örvendeztette meg. A sörgyár nagy hangsúlyt fektet a regionális rendezvényekre, fesztiválokat támogat, és ez a jövőben sem lesz másképp.

Ami az újdonságokat illeti, a Borsodi nagyon büszke egyedülálló csomagolásinnovációira: ilyen például az idén bevezetett cold-edge technológia. Amikor a sör elérte a fogyasztáshoz optimális, 7-9 Celsius-fokot, a dobozon lévő jégkockák színe kékre változik. Mindemellett a Borsodi 2015-ben szélesítette termékpalettáját: bevezette a bodzaízesítésű alkoholos és alkoholmentes Borsodi Friss sört. Tavasztól alma és menta-lime ízben is elérhető a Carling British Cider, valamint a Staropramen termékcsalád két új tagja - a Staropramen Unfiltered és Granát - is megjelent a magyar piacon. A Molson Coors globális sörvállalat tagjaként kiemelten fontos a Borsodinak a társadalmi felelősségvállalás. 2014-ben a sörgyár rendhagyó módját választotta a figyelemfelkeltésnek: munkatársai a Borsodi Sörgyárnak otthont adó Bőcs lakosaival közösen tviszteltek azért, hogy a község várossá válási kezdeményezésére felhívják a figyelmet, emellett egy parkot is felújítottak.

Felelős sörgyárként a mérsékelt alkoholfogyasztás fontosságának hangsúlyozása is a mindennapok része, ezért a Borsodi a BAZ és Pest Megyei Rendőr-főkapitánysággal együttműködve képzéseket szervez munkavállalóknak a témával kapcsolatban. A Borsodi Sörgyár 2015-ben is folytatja stratégiai elképzeléseit, és továbbra is kiemelt figyelmet fordít a "Hazai pályára" - fogyasztói és vásárlói örömére.